Looxs – The Peeling Clinic Limburg

VEELGESTELDE VRAGEN

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja, dat kan zolang je bestelling nog niet verwerkt of verzonden is. Houd bovendien rekening met een langere levertijd. Bijvoorbeeld in het volgende geval: als je een duurder product wilt, moet je bijbetalen, en je gewijzigde bestelling wordt pas verzonden als we je betaling binnen hebben. Wil je je bestelling wijzigen? Neem dan contact met ons op!

Kan ik vanuit het buitenland bij jullie bestellen?
Nee, helaas nog niet!

Kan ik een product aan mijn bestelling toevoegen?
Ja, dat kan zolang je bestelling nog niet verwerkt of verzonden is. 
Houd bovendien rekening met een langere levertijd, omdat je zult moeten bijbetalen en je gewijzigde bestelling pas wordt verzonden zodra we je betaling binnen hebben. Wil je een product aan je bestelling toevoegen? Neem dan contact met ons op!

Ik wil mijn bestelling als cadeautje laten inpakken. Kan dat?
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling als cadeautje in te laten pakken.

Hoe kan ik met een kortingscode betalen?
Wanneer je naar je winkelmandje gaat, dan zie je links onder je producten een invoerveld met ‘Kortingscode’. Daar kun je je kortingscode invullen en vervolgens op ‘Invoeren’ klikken. Vanaf dat moment wordt je korting direct verrekend en kun je verder met bestellen. Let wel: je kunt maar een kortingscode tegelijk invullen.

Hoe bestel ik iets in de webshop?

  • Zoek het product dat je wil hebben via de navigatie of zoekmachine.
  • Leg het product vervolgens in je winkelmandje door op de knop ‘In winkelwagen’ te klikken. 
  • Wil je nog verder winkelen? Dat kan. Het toegevoegde product blijft gewoon in je winkelmandje liggen en elk extra product voeg je eenvoudig toe door wederom op de knop ‘In winkelwagen’ te klikken.
  • Wil je afrekenen? Klik dan in je winkelmandje op de knop ‘Bestelling afronden’.
  • Vul je gegevens in óf log in als je al een account hebt. In dit laatste geval worden je gegevens automatisch ingevuld (controleer wel altijd je adresgegevens!)
  • Kies de verzendmethode.
  • Kies de betaalmethode
  • Controleer je bestelling en bevestig deze met een vinkje.
  • Klik op ‘Naar betalen’. Dan ga je naar een beveiligde omgeving, waar je je betalingsgegevens kunt invullen. Daarna kun je de betaling voltooien.

Hierna ontvang je twee e-mails: een e-mail ter bevestiging van je bestelling en een e-mail ter bevestiging van je betaling. Je ontvangt na verzending ook een e-mail met het Track & Trace nummer van PostNL. Je kunt daarmee je bestelling volgen en je weet precies wanneer je de bestelling kunt verwachten.

Ik heb een allergische reactie op een product uit de webshop, wat nu?

Dat vinden wij heel vervelend, maar helaas is het product geopend en gebruikt en kunnen wij om deze reden geen producten retour nemen. Soms kan het ook zo zijn dat je huid even moet wennen aan de werkstoffen.

Wil je zeker zijn dat je geen allergische reactie krijgt, maak dan een afspraak bij The Peeling Clinic voor een intake, we kunnen dan eventueel een patchtest/allergietest doen. 

×

Powered by WhatsApp Chat

× Hoe kan ik je helpen?